boba café, creperie One Plus continues operation amid pandemic

One Plus, a boba tea café in Berkeley, is continueing to operate while COVID-19 cases continue to increase in

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399

One Plus, a boba tea café in Berkeley, is continueing to operate while COVID-19 cases continue to increase in California.

صاحب و مدیر یزی شا گفت کافه ای که در یک بلوک غرب UC Berkeley واقع شده است، بیشتر دانشجویان پردیس را هدف قرار می دهد. کافه همچنین بیشتر به مشتریان محلی با طعم و مزه برای "مواد غذایی با کیفیت، غذا، شا گفت. One Plus همچنین در خدمت قهوه و چینی به سبک crepes.

شا درباره بازگشایی میان همه گیر شدن ویروس کوروناویروس گفت: «ما باید این کار را بکنیم» وقت مناسبي نيست، مي دونم، اما به جايي رسيد که مجبور بوديم

Sha افزود که کافه در ماه مارس به دلیل همه گیر بسته است. شا گفت که تصمیم گرفته دوباره باز شود چون به نظر می رسد همه گیر شدن مدت ها طول می کشه، یعنی مهم این است که کافه باز می ماند تا شناور بمانند.

به گفته شا، One Plus مشتریان زیادی نداشت زیرا کسب و کارهای اطراف کافه بسته است و مردم حاضر به پرداخت حق بیمه برای "نوشیدنی های واقعا با کیفیت بالا" در طول همه گیر هستند.

Sha افزود که One Plus تقریبا 10 فروشنده دارد تا اطمینان حاصل کند که هر محصول تا آنجا که ممکن است تازه است. Sha فکر می کند One Plus از تمام کافه های بوبای دیگر در برکلی خارج می شود زیرا One Plus تنها از مواد آلی استفاده می کند.

هدف یک پلاس این است که "رشد آموزش و پرورش در مورد آنچه برای خوردن، چه به نوشیدن، چه مواد غذایی واقعی است. به همین دلیل است که ما سعی می کنیم از ارگانیک استفاده کنیم." شا گفت. "ما غذای آلی می گیرم و در خانه می پزیم."

شا در رعایت الزامات بهداشت عمومی گفت: همه کارکنان فاصله 6 فوتی از مشتریان در حالی که در فروشگاه، و مشتریان مجاز به شام در فضای باز. کارمندان همچنین هر سطحی را که مشتری لمس می کند، از جمله صندلی، میز و دسته را پس از هر تماس، بهداشتی می کنند.

"دست ما واقعا آسیب دیده چون مواد شیمیایی بسیار قوی هستند، شا گفت: ".

Sha يادداشت کرد که حالا او بايد به کارمندانش بگه که اگر احساس خوبي نکنند در خانه بمونند تا امنيت ديگران را تضمين کنند.

هنگامی که کارمند با کسی که تست های مثبت COVID-19 می کند در تماس است، شا همچنین به او می گوید که در خانه بمونید و قبل از بازگشت به محل کار آزمایش کنید.

یکی از مشتریان به علاوه جاش لی در یک ایمیل گفت: "این واقعا برای خانواده ما مهم است برای ادامه به حمایت و رستوران های محلی مکرر ما قبل از همه گیر رفت، گفت: "یکی به علاوه مشتری جاش لی در ایمیل. "من هرگز احساس خطر و خطر در سفارش و یا برداشتن غذا."

لی گفت : یک پلاس همیشه تمیز و دعوت کننده است. کارکنان در One Plus همیشه به تنظیمات شخصی خود را همراهی می کند، لی اضافه کرد.

لی گفت که او در مورد یک پلاس متوجه زمانی که او و خانواده اش در حال گرفتن شام در برکلی. لی اضافه کرد که One Plus به نظر می رسید دعوت به حمایت از خوردن شام خود را در خارج در حالی که داشتن یک چای بوبا.

لی در ایمیل گفت: «امیدوارم OnePlus از این زمان های چالش برانگیز عبور کند»

تماس با اریک راجرز در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @eric_rogers_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب