شورای شهر به وزن در جدید یخ مالکیت معامله Codorus نهر پروژه توسعه مجدد

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 3:38 PM EDT Jul 21, 2020نیویورک شورای شهر شلوغ شب های آینده. اعضای شورا

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399

نیویورک شورای شهر شلوغ شب های آینده.

اعضای شورای وزن در سه شنبه شب در مباحث مختلف پیش از آن تعطیلات تابستانی از جمله تصویب فاز اول Codorus نهر زیباسازی پروژه و مالکیت جدید در شهر نیویورک یخ آرنا.

نیویورک اقتصادی شهرستان داد که انتظار می رود به ایجاد یک ارائه رسمی در فاز اول Codorus نهر پروژه مرمت است.

"جامعه صحبت در مورد این نوع از تلاش برای بیش از یک قرن" YCEA رئیس جمهور کوین شرایبر گفت.

این پروژه که رونمایی شد علنا در ژانویه 2019, اهدا شد 5 میلیون دلار کمک خوبی توسعه سرمایه برنامه گرانت در سال 2018 است. اگر تمام 5 میلیون دلار است که با استفاده از این پروژه می تواند هزینه رو به بالا 10 میلیون دلار. این نوع از توسعه شده است و در بحث حدود شش سال شرایبر گفت.

"هدف نهایی است 1.4-کشش مایل از پارک محیط زیست در طول Codorus که در آن وجود دارد [در حال حاضر] است none" او گفت:.

این پروژه در انتظار تصویب در سه قطعه زمین در مجاورت نهر در نزدیکی بازار و خیابان و Pershing خیابان. این 3.96 هکتار در حال انتقال از شهر نیویورک به خوبی توسعه اقتدار شهرستان از نیویورک و YCEA. زمین دارای یک برآورد ارزش دلار 336,240 با توجه به نیویورک شهرستان, ضبط اعمال, و در حال انتقال برای $1.

در هر قرارداد و اتمام پروژه زمین است ملک مسکونی یا تجاری را انتقال مالکیت از بازگشت به شهر نیویورک با توجه به شرایبر.

اگر تایید فاز اول زیباسازی پروژه آغاز خواهد شد در 2021. The US Army Corps of Engineers نظارت نهر و آن بانک ها به عنوان بخشی از یک سیل کانال.

صاحبان جدید برای شهر نیویورک یخ آرنا

در علاوه بر این به Codorus Creek, پروژه, ارائه, شورای مارس تایید مالکیت جدید توافق برای یخ.

مریلند-بر اساس خرس سیاه گروه ورزشی ارائه شده است 10 سال به توافق به مدیریت سالن هاکی روی یخ است که می ماند تحت مالکیت این شهرستان است. خرس سیاه خواهد پرداخت این شهرستان ماهانه به عمل عرصه و پوشش هزینه های سرمایه ای.

"خرس سیاه پیشنهاد شد به دور و قویترین ارائه" شهر وکیل جیسون Sabol گفت. "خرس سیاه بسیار زیبا می خواهد به در آمده و اجرای بازی. و در همان زمان آنها می خواهند به پرداخت این شهر است."

یخ یخ بازی شده است که توسط یک تیم مدیریتی با نیویورک انقلاب پس از 2014.

عرصه های یخ برخورد خواهد دیدن خرس سیاه پرداخت این شهر $55,000 سال اول و سپس $65K و $75K زیر دو سال. خرس سیاه گروه های ورزشی در حال حاضر نظارت و عمل 15 زمین های یخی در سراسر پنسیلوانیا و مریلند و نیوجرسی و کانکتیکات و ایلینوی.

COVID-19 اضطراری فرمت

شورای شهر و شهردار مایکل Helfrich اعلام کرد یک اعلامیه فاجعه اورژانس در ماه مارس است. شورای نگاهی به گسترش اعلامیه تا Aug. 31 به دلیل بیماری همه گیر.

شورای شهر دیدار در 6 p. m. روز شنبه, جولای 21 و اشخاص علاقه مند می تواند به تماشای زندگی می کنند جریان از طریق شهر نیویورک Facebook صفحه. شورا در جلسه بعدی خواهد بود در روز سه شنبه, اوت. 18 در 6 p. m.

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن