دیدار با نامزدهای دموکرات به امید سرنگون Smucker در 11th کنگره منطقه

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 3:12 PM EDT 28 مه سال 2020برای چند ماه گذشته چیزی شده است وضعیت موجود. چ

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

برای چند ماه گذشته چیزی شده است وضعیت موجود. چیزهایی که ما به طور معمول انجام دهید — راه ما به طور معمول زندگی می کنند زندگی ما — در حال طرح میتوانست برای آینده قابل پیش بینی به دلیل رمان coronavirus.

آن را در حال حاضر تنها دو ماه پس از رژیم صهیونیستی است. تام ولف دستور دولت 12.8 میلیون نفر به ماندن در خانه و بسته همه کسب و کار تلقی نمی "زندگی پایدار"— که دولت این است که کاهش در محدودیت.

اما حتی پس از اولیه روز شنبه در یک لیست در حال رشد از فرآیندهای که ناگهان نگاه متفاوت است.

پنسیلوانیا اولیه در اصل میله میله برای 28 آوریل به تعویق افتاد-2 ژوئن دادن county انتخابات انعطاف پذیری بیشتری در تحکیم حوزه های رأی گیری در این سال است.

افرادی که به طور معمول رفتن درب به درب یادآوری رای دهندگان به پای صندوق های رای خواهد شد و به جای آن در صفحه اصلی برقراری تماس و ارسال متون.

و رای دهندگان که به طور معمول خواهد سفر خود را به مکان سنجی به صورت ملموس احساس از دموکراسی در حال پیدا کردن راه های دیگر برای بازیگران برگه های رای. برای اولین بار در پنسیلوانیا همه رأی دهندگان ثبت نام شده قادر خواهد بود برای رای دادن از خانه از طریق پست به دلیل بیماری همه گیر.

بیشتر: رای گیری خود را به احتمال زیاد محل نقل مکان کرد. در اینجا است که برای روز سه شنبه اولیه انتخابات

بیشتر: اولیه 2020: کسانی که در انتخابات در پنسیلوانیا مرکزی?

خوش آمدید به انتخابات در زمان COVID-19.

دولت و سیاستگذاران آمده اند در زیر میکروسکوپ به عنوان میلیون ها نفر از آمریکایی ها دست و پنجه نرم کردن با واقعیت مانند مرور بیکاری یا تقاضا برای کسب و کار کوچک کمک و در عین حال بسیاری ممکن است فراموش کرده اند که حتی اولیه روز سه شنبه.

بنابراین در صورتی که مورد, York Daily Record است که در اینجا برای کمک به با این نگاه سریع در نامزدها رقابت به نمایندگی پنسیلوانیا 11th کنگره منطقه که شامل شهرستان لنکستر و جنوب شرقی نیویورک شهرستان, نوار از مغلوب ساختن پیشی جستن کشور که رئیس جمهور موفق به کسب 26 امتیاز در سال 2016.

که در حال اجرا ؟

11th کنگره منطقه دارای رتبه به عنوان یک "جمهوری خواه جامد" منطقه در تقریبا در هر محلی و ملی, نظرسنجی خواهد بود شدید صندلی به تلنگر برای هر نامزد حزب دموکرات. اما این دو تازه وارد پل Daigle و سارا Hammond, امید به تاریخچه آمده نوامبر.

وقت لوید Smucker اولین Amish-متولد کنگره است و رقابت خود را برای سومین دوره است اما unopposed در اصلی. خواه یافت حمایت از محافظه کار جمعیت در طول تاریخ red منطقه و محبوب در میان جمهوری خواهان که باید پشتیبانی رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در طول دوره اول خود را در کاخ سفید است.

پل Daigle

Daigle, از دهان شهرستان در زمینه همکاری با سازمان های غیر انتفاعی و آموزش عالی است. او در حال حاضر با این نسخهها کار در منابع انسانی در فرانکلین & مارشال کالج که در آن او نظارت نیازهای 1,300 پاره وقت کارکنان.

اولین بار کاندیدای گفت: او همیشه مشکوک او را برای کنگره در برخی از نقطه, اما فکر نمی کنم از آن خواهد شد تا به زودی. او پیش بینی انتظار تا 11 ساله دختر کمی بزرگتر است.

"اما در این سال بودن انتخابات ریاست جمهوری سال, من واقعا می خواستم حزب ما به بهترین نامزد و من نگران بود از آنچه که من تا به حال دیده می شود از اصلی من حریف" Daigle گفت.

44 ساله گفت که او امیدوار جس پادشاه که زد در برابر Smucker دو سال پیش خواهد گام تا بشقاب دوباره اما زمانی که او نمی او احساس "از نظر اخلاقی موظف" به اجرا.

در طول یک مجازی فروم در هفته گذشته Daigle ابراز نگرانی در مورد هموند. نامزدها بودند فیلدینگ سوال از لنکستر دموکرات کمیته صندلی دایان Topakian.

"سارا موقعیت نمی تواند برنده و من دیدم کیفیت کار او قرار داده و از آنان به عنوان نمی شود به اندازه کافی برای برنده شدن" Daigle گفت. "ما نمی تواند بیش از دو سال از لوید."

زمانی که او خود را راه اندازی کمپین Daigle گفت: سه اولویت او دنبال شد: اصلاحات فرصت و وعده. اما بسیار شبیه به بقیه جهان کسانی که همه چیز را تغییر داده اند از این بیماری همه گیر.

"من امیدوار هستم به کار نسبت به تغییر است که سرمایه گذاری در یک اقتصاد سبزتر خواهد بود و ما را در موقعیت بهتری برای راه حل آب و هوا, بلکه یکی که ایجاد شغل است که ما به شدت نیاز به ما برای خروج از این رکود اقتصادی" Daigle گفت.

که در آن او می ایستد در مسائل:

  • بهداشت و درمان: قبلا در طول مبارزات انتخاباتی Daigle گفت که او با حمایت یک گزینه اما مخالف مدیکر برای همه است. اما در طول هفته گذشته, انجمن, او گرفته شده است که سخن گفتن و گفت: او از مدیکر برای همه است.
  • اقتصاد: Daigle گفت که او می خواهد برای دیدن تغییرات در هزینه مسکن و پرشور در مورد تامین امنیت اجتماعی است.
  • آب و هوا: Daigle پشتیبانی از سبز معامله جدید و معتقد است که لوایح باید به مشوق سبز توسعه مسکن.

سارا هموند

هموند, 27, روش صحنه سیاسی به عنوان پیشرفته تر نامزد یکی با "جدیدتر و جوانتر" جهان بینی او به عنوان توصیف آن است.

او یک هانوفر بومی و با این نسخهها کار به عنوان زمینه هاکی مربی هانوفر دبیرستان. رشد هاموند پدر مشغول به کار در صنعت چوب و مادر او موفق دوستانه را یخ کرم اطاق نشیمن در هانوفر. کار خود را اخلاق چیزی است هاموند افتخار را به ارث برده اند, او گفت:.

"من فقط در یک شهر کوچک با یقه آبی ریشه" هاموند گفت. "من با تجربه تاثیر منفی که حزبی ترافیکی ایجاد کرده است برای ما خانواده های طبقه کارگر و همسایه ما مانند مال و معدن در سراسر منطقه ما و در جنوب مرکزی پنسیلوانیا است."

او مورد مطالعه ارتباطات در سنگ لغزنده دانشگاه. و پس از فارغ التحصیلی مشغول به کار در Crispus Attucks مرکز جامعه در نیویورک به عنوان یک جامعه توسعه هماهنگ. هاموند همچنین قبلا در موقعیت های با York County جوان دموکرات و داوطلب برای جس پادشاه در مسابقه Smucker در سال 2018 است.

اگر انتخاب هاموند گفت که او می خواهد به قهرمان ایده های چنین به عنوان جهانی پهنای باند برای مدارس و کسب و کارهای کوچک به عملکرد احداث وام دانشجویی بخشش و اقدام جسورانه بر بحران آب و هوا.

"من در مورد platitudes و عضو کمیته نیروهای مسلح سنا," هاموند گفت. "من در مورد انجام آنچه حق برای مردم ما — که به همین دلیل ما در حال تولید جدید جسورانه راه حل محور عمل و نه platitudes."

که در آن او می ایستد در مسائل

  • بهداشت و درمان: هاموند معتقد است که در مراقبت های بهداشتی جهانی است و می خواهد به دنبال قانونی که uncouple بیمه و بهداشت و درمان از اشتغال با ایجاد یک پرداخت کننده مدیکر برای تمام سیستم مراقبت های بهداشتی.
  • تغییر آب و هوا: او امیدوار است که برای پیاده سازی سیاست های سبز جدید مقابله در سطح محلی است. هاموند تایید شده توسط فصل های محلی از آب و هوا اقدام سازمان حمایت طلوع جنبش است.
  • اقتصاد: به دنبال وام دانشجویی بخشش و ساخت کالج مقرون به صرفه است یک راه هموند امید به مردم ارائه با فرصت های بیشتری را در سراسر.

داستان زیر را ادامه می دهد تصویری.

باید Smucker نگران شود ؟

Smucker یک جمهوری خواه از غرب لمپتر شهرستان است تحت سلطه قبلی خود در مسابقات. او دریافت 59 درصد از آرا برنده توسط یک نزدیک به 50,000-حاشیه رای بیش از شاه در سال 2018 است.

پادشاه زد چه به طور گسترده ای به عنوان موفق ترین مردمی میدان مبارزات انتخاباتی دموکرات ها تا کنون دیده اند در لنکستر کانتی یا جنوب نیویورک شهرستان و دست آورد $429,000 استفاده بیش از ایران وقت انتخابات.

آن را بیش از حد به زودی به می گویند اگر هر دو نامزد حزب دموکرات در رقابت های اولیه را پیدا خواهد کرد همان حمایت از ترکیبات آمده نوامبر اما در این مرحله نه نامزد تایید شده توسط Lancaster County دموکرات کمیته.

در حال حاضر Smucker گفت: او متمرکز شده است به دنبال قانون و تلاش است که کمک خواهد کرد که اقتصاد جستن به عقب پس از آن آمار گرفته شده در طول coronavirus بیماری همه گیر.

"اقتصاد قوی بود ما تا به حال دیده می شود در یک زمان طولانی. و این واقعیت است که ما شاهد قوی ترین اقتصاد در یک مدت زمان طولانی خواهد بود مفید" Smucker گفت. "و من فکر می کنم ما در حال رفتن به در به دنبال بازسازی این اقتصاد است. ما می دانیم که این فرمول است که کار می کند."

همچنین از علاقه

سام Ruland است پنسیلوانیا مسائل خبرنگار نیویورک رکورد روزانه و ایالات متحده آمریکا امروز, شبکه های پوشش تمام جنبه های زندگی در پنسیلوانیا است. تماس با او در sruland@ydr.com, 717-654-8779 و او در توییتر دنبال کنید @sam_ruland.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب