'ترمیمی راه حل': AB 2054 ایجاد پلیس جایگزین با هدف توزیع مجدد مسئولیت

به عنوان بحث های اطراف پلیس اصلاحات ادامه AB 2054 است یک گزینه برای تغییر عنوان لایحه با هدف ایجاد جامعه مبتنی

توسط NEWSWORLDS در 24 تیر 1399

به عنوان بحث های اطراف پلیس اصلاحات ادامه AB 2054 است یک گزینه برای تغییر عنوان لایحه با هدف ایجاد جامعه مبتنی بر اجرای قانون جایگزین در کالیفرنیا.

این لایحه همچنین به عنوان شناخته شده جامعه پاسخ ابتکار به تقویت اورژانس سیستم های, یا بحران قانون در نظر دارد به تنظیم مجدد بودجه دولت و اختصاص بودجه برای سازمان های جامعه در طول سه سال. در صورت تصویب این لایحه در نتیجه یک قانون تغییر به دور از اجرای قانون به عنوان اولین پاسخ دهندگان.

بحران عمل می کنند پیشنهاد می کند که واجد شرایط و مورد اعتماد اعضای جامعه تبدیل شدن به اولین پاسخ دهندگان به جای آن در شرایط, از جمله تماس, برای, سلامت روان, خشونت خانگی و جوامع محروم.

Assemblymember سیدنی Kamlager D-لس آنجلس که به معرفی این لایحه با دیگران گفت: این لایحه سرچشمه گرفته به چالش تناسب تعداد مسائل متفرقه نسبت به جرایم خشونت آمیز که ماموران در حال اعزام برای پاسخ به. او افزود که حدود 8 درصد از تماس های اضطراری در لس آنجلس در حال گزارش از جرایم خشونت آمیز.

Kamlager گفت: انتظار افسران به می دانم که چگونه به پاسخ مناسب به یک راه باریک از مسائل در همان زمان است "اشتباه است."

"پلیس وجود ندارد برای حل مشکلات, برای حل مشکلات و یا به د-تشدید" Kamlager گفت. "آنها را متوقف چیزی است که اتفاق می افتد و ابزار در جعبه ابزار خود شامل شما می دانید ساخت بازداشت و در نظر گرفتن مردم به دور است."

او ادعا کرد که اجرای قانون نادرست شرایط اجازه می دهد تا اتاق را برای سیستمیک دستگیری و یا سوء استفاده از نیروی رخ می دهد.

Assemblymember Buffy فتیله D-اوکلند یک همکاری نویسنده این لایحه انداز بحران به عنوان یک سنگ پله برای کالیفرنیا به توزیع کمک های مالی از اجرای قانون به جوامع و آغاز خدمات برای جمعیت های آسیب پذیر.

"این شامل آموزش و خدمات بهداشت رفتاری با هدف نهایی کاهش نژادی و نابرابری اجتماعی و اقتصادی و کمک به جوامع از رنگ به جای آسیب رساندن به آنها گفت:" ارین Ivie یک سخنگوی فتیله یک ایمیل به در. "این لایحه خواهد شد به ما این فرصت را به نشان می دهد که مردم در منطقه ما می تواند امن نگهداری می شود که ما سرمایه گذاری در سازمان های جامعه است."

Kamlager اضافه شده که در بودجه سه سال دوره خود خواهد شد و در ادامه به بررسی تاثیر بحران عمل می کنند و اطمینان خود را جامع کاربرد در سراسر کشور.

او همچنین می بیند لایحه کاهش ادارات پلیس " گونه به عنوان Kamlager پیش بینی شهرستانها اجازه می دهد انعطاف پذیری بیشتر با بودجه خود را. در نهایت او انتظار دارد که این اجازه می دهد تا برای جامعه صداها و نگرانی به در اولویت قرار گیرد.

"من امیدوار هستم که AB 2054 اجازه خواهد داد که ما به شما می دانید تعریف می کند که چگونه ما de-تشدید چگونه ما را حل کند و ما چگونه به حل و فصل مشکلات در راه است که نگه می دارد تمام جوامع و ارائه برخی از نوع ترمیمی راه حل برای شرایط اضطراری است که جوامع چهره" Kamlager گفت.

تماس با کلی Nguyen در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KellyNguyen_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب