سیرز سایت شناسایی کرده اند که ممکن است COVID خروش مرکز

پیش بینی دوم ممکن است در اوج COVID موارد سانتا باربارا اضطراری برنامه ریزان پیشنهاد برای ایجاد یک 200 تخت COVI

توسط NEWSWORLDS در 23 تیر 1399

پیش بینی دوم ممکن است در اوج COVID موارد سانتا باربارا اضطراری برنامه ریزان پیشنهاد برای ایجاد یک 200 تخت COVID تسهیلات در بزرگ و گسترده و خالی سایت سیرز واقع در لا کومبر بازار. شهرستان سرپرستان رای خواهد داد این جمعه که آیا به اجازه تا 1.2 میلیون دلار برای تبدیل خالی فروشگاه به یک منطقه ای اورژانس مرکز پزشکی و به $40,000 یک ماه در اجاره تا 18 ماه. شهرستان املاک و مستغلات مذاکره کنندگان امضا نامه ای از قصد در جولای 4 با Rippan ملک برای اجاره 72,000 فوت مربع ملک.

سیرز مقابله با انگیزه بود پیش بینی های سازمان جهانی بهداشت نشان می دهد این امکان وجود دارد به صورت ناگهانی افزایش موارد جدید به جای نسبتا تدریجی موج با تجربه تا کنون. در چنین سناریو سلامت برنامه ریزان نگرانی در مورد سانتا باربارا سلامت زیرساخت غرق جدید COVID موارد در همان زمان که فصل آنفولانزا شروع می شود. سیرز خالی بوده است برای یک سال و اموال ارتقاء — مانند سیستم های الکتریکی و تهویه مطبوع و تهویه جریان دیده می شود به احتمال زیاد امکانات.

از بعد از ظهر یکشنبه سانتا باربارا شهرستان شروع به پریدن کرد 4,000 COVID عفونت پس از آمار دنبال شد. از 4,051 تایید عفونت 3,678 بهبود و 31 فوت کرده اند. در حال حاضر شهرستان بیمارستان گزارش مراقبت و درمان 73 COVID تایید یا COVID موارد مشکوک. از کسانی که در 25 می در بخش های مراقبت ويژه. در حالی که کسانی که معیارهای سقوط در محدوده قابل قبول به عنوان تعریف شده در دولت بهداشت عمومی دیکته نرخ جدید شده شتاب در دو هفته گذشته به خوبی گذشته دولت در آستانه مقبولیت. در دو هفته گذشته سانتا باربارا شهرستان گزارش شده 1,219 موارد جدید که ترجمه را به 275 جدید مورد در هر 100,000 بیش از گذشته 14 روز. دولت محدود است 100.

اگر چه موارد جدید شکسته در سراسر شهرستان, شدید ترین شیوع رخ داده است در سانتا ماریا که در حال حاضر ارسال شده 1,628 افراد آلوده. به زندان فدرال در لامپوک حساب برای 998 و caseloads وجود دارد — هنگامی که یک نقطه داغ از نگرانی ملی — را به طور چشمگیری کاهش یافته در هفته های اخیر. برای تمام توجه متمرکز در سانتا ماریا ساحل جنوبی — از جمله Gaviota و Santa Ynez دره — نوشته شده در مجموع 726 موارد است.

روز شنبه, 120 مورد جدید گزارش شده است.

اندی کالدول دیرین محافظه کار منتقد شهرستان عملیات دولت است که در حال حاضر در حال اجرا برای کنگره است سوال لجستیکی عقل با استفاده از سیرز به عنوان یک COVID مرکز داده اکثر موارد در حال وقوع در سانتا ماریا حدود یک ساعت در شمال سیرز اموال. ناظران و کارکنان گزارش اعلام کرد که این سایت از مزیت آن محل متمرکز. نه تنها سیرز هر دو بزرگ و خالی اما آن را در واقع در عرض چند بلوک از یک آزادراه خروج از پارکینگ خود را حجیم است و آن را در واقع به اندازه کافی دور از بقیه لا کومبر پلازا برای مزاحم نیست بر فروشگاه های دیگر' خرید و پارکینگ خواسته است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن